Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

hezký...mraky super:-)

0 0
možnosti

No ... první dvě jsou super! .-))

1 0
možnosti

No, ano, optimistické... :-)

0 0
možnosti
Foto

Milá Jarmilo, opět úžasné, cituplné zastavení. Miluju židovské hřbitovy, přírodu kytičky louky lesy vody vodopády kopce hory. To vše nacházím na Vašem Blogu....dýchá z něj láska a pokora. Děkuji Bohu, že jste. V

0 0
možnosti

Děkuji, Ilso, jste velmi laskavá a vnímavá. Jsem ráda, že jsou takoví krásní lidé, jako jste Vy.

0 0
možnosti
Foto

prochozeno, proježděno na kole, zamilováno navěky... i ten hřbitovR^:-)

0 0
možnosti
Foto

je tam spousta krásných fotek,kterými dokola listuji...a ten palec patří jim i Tobě....

0 0
možnosti
Foto

Jarmilo, každé Tvé foto osloví, nádhera!R^;-)

0 0
možnosti

Protože ty slyšíš. Děkuji.

1 0
možnosti

Moc krásné fotky... Příroda je kouzelná...R^

0 0
možnosti

Ano, příroda je nádherná a ponořit se do ní je balzám.

Děkuji a mějte se fajn!

0 0
možnosti

Kouzelná Jarunko, s kouzelnými obrázky. To je neuvěřitelně krásný blog!:-) Aby ne, když ho stvořil krásný člověk - vším!

Diky moc!

0 0
možnosti

Maru, prosím tě, ...... děkuji.

V

1 0
možnosti

Fotky jsou nádherné.

A navíc pokud jde o ty Slavonice, tak jakožto člověk, který má rád českou dechovku, ještě dodávám, že ke Slavonicím patří nejen tyto krásné fotografie, nýbrž rovněž nádherná Slavonická polka (autorem je Vladimír Fuka).

1 0
možnosti

Děkuji, jdu si tu dechovku najít. Náš syn totiž v dechovce hraje (a já jsem hrdá matka) :-)

0 0
možnosti
Foto

Povedla se Vám naprostá nádhera, Jarmilo. Hřbitov je neskutečný... A ta levandule! R^

0 0
možnosti

Hm, zrovna svazuji levanduli do snopků, silně voní, až je náš byt celý levandulový.

Děkuji za příspěvek.

Ať už je to fialkové cokoli, je to rozhodně v té zeleni výjimečné.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne