Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pohladila jsi mi opět duši i okoR^

0 0
možnosti
Foto

Prima R^ Přidala bych trochu jasu, aby se fotky víc rozzářily a byly zřetelnější

0 0
možnosti
JH

Děkuji, v tom doupravování si nejsem jistá...

1 0
možnosti

Hele ... ty závory jsou dobrý ... a co takhle příště zastavit vícekrát? .-))

0 0
možnosti
JH

No to víš, že jo! Kvůli tobě snad abych šla rovnou pěšky!

:-)

Zdravím... závory se vážně povedly. Díky!

0 0
možnosti

Jaru, to jsou velmi zvláštní fotky. To světlo je úplně magické....

Moc hezky jsi cvakala:-)

A text k tomu pěkně ladí. Díky!:-)

2 0
možnosti
JH

Ano, Maru, zvláštní světlo zapadajícího slunce tlumené tmavými nízkými mraky, má vždy sílu.

Děkuji. A měj se dobře.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne