Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jaru, parádní výlet a pohledy a výhledy!

Díky moc!:-)

0 0
možnosti

... a já myslel, že v Zelená hora je konečná! .-))

R^

0 0
možnosti

To je nekonečno nad matematikou :-)

0 0
možnosti
Foto

moc se tam chci podívat... krásný blog... jako vždy:-)R^

0 0
možnosti

Podívej, stav se, ač se to možná nezdá, máme některá společná témata :-)

Díky za návštěvu.

0 0
možnosti

Jako malá jsem chodívala se stařenkou na pole a když jsme se vracely, vždycky jsme se napily ze studánky u kapličky... a takové jsou Vaše blogy. Když tady jsem, ráda se u nich zastavím. A napiju...:-)

0 0
možnosti

Milá paní Magdo, voda ze studánky u kapličky... to je tak krásný a hojivý, hluboký obraz, za který jsem vděčná.

0 0
možnosti
Foto

Ten cit měli i ti, kteří dotáhli Santiniho dílo do této podoby.

1 0
možnosti

Ano, vidíte, máte pravdu. Na to jsem teď nepomyslela, je fakt, že kostel zaznamenal nějaké změny. Jak exteriéru, tak interiéru.

Děkuji a přeji hezký den.

0 0
možnosti
Foto

R^Hezké, Jarmilko. Moc se mi líbí ta třetí fotka, sice jsem nepoznal, jestli je to ráno nebo večer (spíš bych tipnul ráno), ale má kouzelné světlo. Měj krásný den:-)

0 0
možnosti

Jendo, to bylo večer. Bylo opravdu zvláštní světlo. Zapadalo slunce a půl oblohy zakrýval bouřkový mrak prazvláštního tvaru, jeho břich se téměř dotýkal střech. Vynikla nádhera prostoru. Šla jsem až dál do polí a měla z toho všeho velkolepý pocit. Děkuji a též měj krásný sen. Napsala jsem sen, myslela den!

1 0
možnosti
Foto

Už dlouho ji plánuju, tak snad letos. Nádherné fotky, Jarko:-)

0 0
možnosti

Lidu, tak se ozvi... byla bych ráda.

0 0
možnosti

Nádherná stavba na neskutečném místě.Rád tam jezdím.(z Plzně)

Děláte mě Vašimi blogy často velkou radost.

Díky.St.

1 0
možnosti

Až z Plzně? To je dálka.

Takové vzkazy jako je ten Váš, mě vždy zasáhnou a dlouho přemýšlím, jak odpovědět. Stále více se propracovávám k opravdovějšímu prožívání života jako krásného daru. Přeji si, aby co nejvíc proudil skrze mě. I díky blogům.

Moc Vám děkuji za Vaše reakce a přeji pěkný den.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS