Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J93a79n31a 37M48a32j49o88v36á

11. 6. 2016 13:50

Tak to je paráda od duhové vily :-)

1 0
možnosti

Všechny zdravím s radostí pod barevným blogem a děkuji za podporu.

Výstava je sbalená, byla v kostele ČCE v Novém Městě na Moravě, od 9.7. bude v Lomnici v synagoze, pak ještě nevím termíny, asi opět v N. M. n. M. v radnici a pak v Novém Jimramově. Takže jste zváni. Ale jsou to jen obrazy z obyčejných fotografií... jak jinak... :-) Ještě jednou děkuji. A mějte se hezky a barevně.

1 0
možnosti
Foto

Opravdu povedené. Stálo by za to ty fotky občas někam poslat nebo je vystavit. R^

1 0
možnosti

Jaru, ty máš dar tak zajímavého vidění! Zase je to moc prima blog!:-)R^ Díky!

1 0
možnosti
Foto

R^Hru světel, barev, stínů a fantazie mám rád. "Sklenice," "Žena v sukni" a "Květy na asfaltu":-)

1 0
možnosti
Foto

Jarmilo, ty kolíčky nemají chybu!R^;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Tak tyhle se ti extra povedly. To prádlo... :-) Jsi pořád lepší.

2 0
možnosti

J43a22r74a 13R29a42n45k

10. 6. 2016 19:33

Chtela jsem napsat to same, co Ludmila. Mate zvlastni talent na vyhledavani objektuR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne