Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vy byste dokázala objevit nevšední krásu i v krabici od vysavače R^

1 0
možnosti
JH

Hm, možná ano, zvlášť v roztrhané a odřené. Děkuji a přeji zajímavý den!

1 0
možnosti
Foto

R^Nějaký čas jsem tu nebyla, ale udělala jste velký pokrok.R^R^:-)

3 0
možnosti
JH

Vážně? Paní Soňo, děkuji Vám moc! Opatrujte se.

0 0
možnosti

Jaru, ty víš!V:-) Moje oblíbená neobyčejná obyčejnost! Hmm....to je ono. Za to ti posílám toto:

https://www.youtube.com/watch?v=U0E12bp-Fho

p.s. ta nová tvoje fotka je opravdu nádherná!R^

1 0
možnosti
JH

Ano, Jediná... krásná.

Děkuji, Maru. Jsi fajn!

0 0
možnosti
Foto

Vidíš krásněR^R^

(A máš krásnou fotku na profilu)

2 0
možnosti
JH

Jo, díky :-)

Fotila mě dcera.

Vzpomínám poslední dny na tebe...

1 0
možnosti
JH

Vám též přeji pohodu a též děkuji.

0 0
možnosti
JH

Přeji pěkný večer a děkuji.

1 0
možnosti

Některý jsou fakt pěkný ... a nejvíc se mi líbí žirafa .-)

R^

0 0
možnosti
JH

Hm... žirafa... to jsem z toho jelen... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne