Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

R^ nádherné, jako vždy R^

0 0
možnosti
Foto

Je to moc krásné, Vysočina je nyní můj třetí domov, trávím tam skoro každý víkend a pár hezkých fotek už také mám. Ale musím uznat, že Vaše jsou lepší R^

0 0
možnosti
JH

To neříkejte, fotky jsou o srdci... a ty Vaše určitě také!

1 0
možnosti
Foto

Ke všem bych si našla cestu... na první oko ty všechny široké a moc ta posledníR^:-)zdravím

1 0
možnosti
JH

Jo, ta je čistá, ta poslední...

0 0
možnosti
Foto

Pěkné...u nás pučí některé stromy:-)

0 0
možnosti
JH

Kam spěchají? Vždyť zmrznou :-)

0 0
možnosti
TB

asi jsem stejný jako Vy,mám spoustu fotografií cest lesních, polních, lesní úvozy považují za nejlepší záběry anebo vedoucí jen tak do dáli

0 0
možnosti
JH

Tak to jste jako já... přesně takové fotky mám ráda. A to se ještě na blogu krotím, jinak bych tu měla samé roští, křoví, oblouky cest... listí, kameny, stopy... Člověk se s tím nějak vnitřně ztotožňuje... a stává se tím, prolíná se s životem... jako by lidské cesty byly čáry v dlani života.

0 0
možnosti
OP

Hezké a milé. Jen čistit ty boty, až přijdete domů, to by chtělo pomocníka :-)

2 0
možnosti
Foto

Copak boty, ale ty tlapky čtyřnohým kamarádům;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne