Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

já vím, Lidu, díky, tebe taky...

0 0
možnosti

Ano, Jarmilo. Jestli dovolíte, jen pár slov. Jsem zdravá, myslím si to. Myslela jsem také, že toto léto jsem hodně nasála slunce a vydržím. Ale ne. Cítila jsem se tak unavená, že jsem nejela ani za kamarádkou na Moravu. Večer jsem si přečetla kousek z Dalajlámy (já to mám tak, že miluju Ježíše i Buddhu...), ráno si zacvičila jógu, jen to, co si pamatuju. Je mi líp. Máte ve všem, co jste napsala, pravdu. Jen to musíme dělat. A nebát se. Strach ničí všechno. Moc zdravím.R^

0 0
možnosti

Magdo, to jsou tři bezva muži, že? Jógu taky, tedy spíše fragmenty, cvičívám.  Strach je jako klíště, ale my jsme silnější! Říkávám náčelnice.

0 0
možnosti

Jarmilko, držte se, věřím, že ty (jen On ví proč další) zkoušky přestojíte. Hodně sil, pevnou víru a brzkou úlevuVR^VR^V

0 0
možnosti

Dáši, Vy jste jistota! Jitřenka! Děkuji.

0 0
možnosti

Paní Olgo, děkuji, jste silná osobnost.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne