Diskuse

Čáry deště

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J69a63n49a 12M62a12j10o42v37á

22. 5. 2015 22:00

Děkuji. Je hezké se dívat tvým objektivem...VR^

0 0
možnosti
Foto

U vašich fotografií mám pocit, že je to strašně snadné, zachytit krásu všedních okamžiků prostřednictvím obyčejných věcí. Takhle se dívat na svět a ještě to dokázat zaznamenat, to je dar.R^

0 0
možnosti
JH

Moc děkuji za zájem, za vzkazy i za inspiraci a odkaz. Omluvte, prosím, hromadnou odpověď. A mějte se hezky.

0 0
možnosti
KT

R^Výborné abstrakce.

1 0
možnosti
Foto

Hezké abstraktní kompozice. R^

1 0
možnosti
Foto

:-)R^

a na jedné fotce je dokonce Lochneska!

0 0
možnosti

S prvními kapkami se mi téměř vždy rozezní v hlavě první tóny https://www.youtube.com/watch?v=niO32rqS3dk

0 0
možnosti
DS

R^ jak už řekla jedna paní.... "... a já karty nehraju" :-)

0 0
možnosti
DS

Jarmilko, to je krása, Ty Vaše obrázkyR^V. Taky miluju déšť. Zvláště ten očistný, co všechno omyje, uklidí, ovoní a zařídí, že jsou pak barvy živější a na sluníčku lépe vyniknou. A přiznám se, že takový déšť velmi ráda využiju i k drobnému lenošení (když on mi zatím uklidí zahrádku) :-). Mějte se krásně.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne