Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ ... a za všechny předchozí R^R^R^ ... některé mne obzvlášť zaujaly .-)

0 0
možnosti
JH

lepší by byla kamera, kdyby se film rozsekal, to by byly tisíce nádherných záběrů-fotografií

0 0
možnosti
JK

J48a92n 93K87l11a41r

4. 3. 2015 7:18

Když to má někdo v oku, způsob se vždy najde... trochu plácáteRv

0 0
možnosti
AO

Už jsem Vám to jednou psala, že mi připomínáte mou kamarádku... Já jsem chodila a fotila "krásu, ušlechtilost, vše ostré, čisté, jasné... "... ona fotila kdejaké křoví.... a její fotky měly úžasnou hloubku a grády... stejně tak Vaše fotky... to nejsou lichotky, k nim bych se odmítla snížit.... to je to, co cítím z Vašich fotek.... :)

0 0
možnosti
JH

Alenko, pamatuji si, roští a křoví, ale Vaše foto vyzařují harmonii.  Obojí je třeba, myslím. Děkuji a pěkný den.

0 0
možnosti
JH

Holky, děkuji vám, jsem ráda za vaše ohlasy,  protože vy jste dobré fotografky.

0 0
možnosti
Foto

Jsi čím dál šikovnější.:-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne