Diskuse

Nestěžuj si

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S větou kterou jste si pro sebe uvedla, a to "Nestěžuj si život stížnostmi" souhlasím, ale z jiného úhlu pohledu. Člověk by si neměl stěžovat na to co ho trápí, co ho štve... když se na to vlastně tak podívám, stěžování je tak trochu ztráta cenného času :-). Budu tedy pokračovat, člověk by si na věci které mu vadí neměl stěžovat, měl by dělat cokoliv proto, ať si na nic nemusí stěžovat - ať tak neztrácí čas.

Na tohle jsem přišla od přítele, který nikdy moc nechtěl slyšet mé stížnosti, a vždy mě "setřel" větou: "a co děláš proto, ať tě to neštve?".

0 0
možnosti
JH

Ano, to je fakt. Já jsem stále doma, takže  je to spíše můj  vnitřní boj. Když se nemohu pohnout a  ležím a ostatní dělají to,s čím nesouhlasím, co můžu dělat? První reakce je stížnost. Ta k vede k hádce. A tak  je to jen na mě, jak si to u sebe srovnám. Tento článek byla taková sebeironie, ale to asi nebylo moc poznat.

Mám pocit, že mi už ta moje mnoholetá situace leze na mozek. Ale nebudu si stěžovat, jen někdy nevím, jak to odlehčit.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne