Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky, umíš moc pěkně vyjádřit, co sedí uvnitř, až někde na dně. Třeba - "Jsem vděčná životu, že někam patřím, jen někdy ty ztráty snů a přání a tužeb i potřeb chutnají hořce."

Tohle myslím známe všechny, člověk se neustále něčeho vzdává, někdy dobrovolně a radostně a jindy to zase hodně bolí. Přeji krásný a plodný poslední lednový týden.:-)

0 0
možnosti

Tobě, Lidu, též... a jsem ráda za souznění... Měj hezký a tvořivý den!

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, chtěla bych moc poděkovat za tento článek i za krásnou píseň. Znám ji z jednoho filmu, kde byla použita a ten svým vyzněním také demonstruje to, co jste napsala. Život plný únavy z boje a utrpení, ale také krásy z toho, že vždy má člověk sílu se zvednout a jít dál, aby byl světlem pro ostatní. Děkuji.

0 0
možnosti

Dobrý den, Jindřiško, děkuji za pochopení. Mějte pěkný den!

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne