Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkné, se silným osobním vztahem... Ta charakteristika Vysočiny - osudová, něžně drsná - je mi hodně blízká.

Na fotkách vnímám některé základní "obrazy domova", které má člověk v sobě a potřebuje je pravidelně vídat - siluety člověka a koně, osamělý strom v krajině, nebo malý rybník na návsi. Moc pěkné.

0 0
možnosti

Marku, díky, tím co jste napsal, jste mi přiblížil sebe...

0 0
možnosti
Foto

R^:-) Hezké. Nejvíc mne oslovily obrázky rozjímání člověka a koně...Ty siluety-každá zvlášť, a přitom společně...

1 0
možnosti
Foto

Nemám slov, nádhera :)

0 0
možnosti

Slova nejsou třeba :-) díky, Adélko!

1 0
možnosti
Foto

J19a91n 14P30r18a20ž17á69k

20. 12. 2014 16:00

R^Co je to vlastně osudovost? Možná to, co jsme si sami předurčili před příchodem na zemi.

Díky za hezký článek:-)

0 0
možnosti

Osudovost chápu jako soutok lidského života (vůle, city...) s něčím vnějším.

Připravenost a slyšet své jméno...:-)

0 0
možnosti
Foto

Jarmilko pěkné a lidskéR^

0 0
možnosti

ano :-)

děkuji a mějte se!

1 0
možnosti

J73o58s70e85f 43H51ý74ž97a

19. 12. 2014 20:07

Moc hezké spojení snímků s textem.Vaše sepětí s rodným krajem je vyznání citově zralé ženy.V

0 0
možnosti

Hm, to je krásné, co jste mi napsal... Vysočina je opravdu o srdci... 

Přeji pěkný den,

0 0
možnosti

R^Jarmilo, moc pěkné!:-) Díky...V

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne