Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji za vaše svědectví, které je i o naději pro takto trpící... jsem za to moc ráda!

0 0
možnosti
Foto

Deprese mě naučila, kromě jiného, velice pečlivě si vybírat lidi, se kterými chci sdílet.

Její překonání mě posunulo do jiné dimenze, objevila jsem v sobě novou sílu. Chci tím říct, že každá zkušenost může člověka pošoupnout dobrým směrem. Ale musí sám chtít:-)

3 0
možnosti
Foto

Souhlasím, možná bych ještě dodala svou vlastní zkušenost- v depresi jsem svého času nadhodnotila pár lidí, kteří se ke mně stavěli přátelsky, ábr ty konce; taky jsem se naučila pečlivě si vybíratR^

3 1
možnosti
Foto

Zajímavé, díky...A nádherná mandala...R^

0 0
možnosti
Foto

měl jsem známého s depresemi. Je to jako chronická nemoc propukající po nějakém mnohdy i zcela nevinném impulsu. Od něj vím, že to musí být něco strašného a že to zdravý nikdy nepochopí. Dohnalo ho to k sebevraždě když lithium přestalo působit. Dnes na to jsou určitě dokonalejší léky, ale i tak.

0 0
možnosti

No, můj známý také tak skončil... Snad se  s tím v budoucnu medicína a psychologie ještě lépe poperou...

0 0
možnosti
Foto

Nemám ponětí, čím jsou vyvolané deprese. Ale vím jistě, že lidi v tomhle stavu nedokážou při sebelepší vůli nic. A to doslova!!! Najíst se, umýt, převléknou, cokoliv z běžných činností je najednou ta nejtěžší práce, jakou kdy dělali. Pro člověka s depresí je to stejně náročné jako kdyby vám přivezli metrák uhlí a měla jste 40 horečky. Život se scvrkne do nejniternějšího klubíčka a jen si přejete nebýt. Ano, mluvím z vlastní zkušenosti a nestydím se za to. Vám karmu za tenhle článek. Přeji hezký večer bez těchhle zážitků, fakt není o co stát.;-)R^

5 0
možnosti

Paní Liduš, dík za Vaši statečnost! A přeji dobré zdraví. Moc moc V

0 0
možnosti
Foto

J30a87n65a 68M33a69j67o98v50á

14. 4. 2014 23:02

Karma. Nelze jinak...dík.VR^

0 0
možnosti

To i kvůli obrazu světla... víš? Díky!

0 0
možnosti
Foto

Zrovna jednu podobnou dělám:)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne